mixed media

mixed media





przepraszam, rozpiął mi sie guzik,
czy mógłby Pan potrzymać mi biust?
/ olej, płótno, drewno, skaj / 60 x 50 cm / 2012









Rafaelicious/ technika mieszana/ 65x81cmRafaelicious / mixed media/ 65 x 81 cm








Godzilla vs King Kong/ olej na płótnie /  65x80cm
Godzilla vs King Kong / oil on canvas/ 65x80cm








Bruce Wayne/ technika mieszana / 80x65cm
Bruce Wayne / mixed media/ 80x65cm








Poszukiwany, Poszukiwana
Poszukiwany, poszukiwana, reż. Stanisław Bareja
artysta malarz Bogdan Adamiec
Marysia 


 olej na płótnie / 65x80 cm
oil on canvas / 65x 80 cm
(laserunki nie świecą)








- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -✄- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -








Paper dolls
30x40 cm / 15x30 cm/ rysunki, technika mieszana

various dimensions/ drawings, mixed media






- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -✄- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -










To sycylijski telegram. Oznacza, 
że Luca Brassi śpi z rybami

This is a Sicilian message. It means that Luca Brassi sleeps with the fishes.
Technika mieszana / mixed media









Smakuję jak kurczak i pachnę jak ryba / olej na płótnie /  71x61cm
 smells like fish, tastes like chicken / oil on canvas / 71x 61 cm

















ciasno jak w dupie węża
technika mieszana / 29 x 20 cm
tightly as in the snake ass
mixed media / 29 x 20 cm








                          


Delicious mixed media/ 35x40cm
smakowicie / technika mieszana/ 35x40cm













pobudeczka, bekonik i jajeczka /technika mieszana / 100x90cm
wake up & stfu / mixed media / 100x90 cm



















   Kreskówka o zakłóconych funkcjach życiowych
olej na płótnie / 73 x 65 cm







bez tytułu/ technika mieszana 35x46cm
no title / mixed media / 35x46cm








Ostatni uciekinier z pokolenia miłości / olej na płótnie/ 65x82cm
Just another ugly refugee from the love generation / oil on canvas / 65x82 cm

 „Ostatni uciekinier z pokolenia miłości”  jest to obraz stworzony w technice impastów, gdzie dukt farby przybiera kształt kremowego nadzienia tortowego. Jest to słodka wizja romantycznego zwycięstwa nad nędzą i wykluczeniem niezależnych jednostek niszczonych przez swoja niezależność, spersonalizowana w postaci gawrosza z obrazu Delacroix, jako symbol odwagi, altruizmu i gotowości do poświęceń. Przedstawiłam go w sposób groteskowy, ujmując w bajecznym tonie nierealną fantazję o wiecznym zwycięstwie idej. Jest to rodzaj upamiętnienia dla tych których przełomowe myślenie okazało się śmiertelne, którzy mocno odcisnęli się na moim sposobie postrzegania świata.